• +40746019220; +40752099799
  • PROGRAM: L-V 9:00-18:00

Întrebări frecvente

1. Cum sunt lucrate produsele?

Fustițele noastre sunt create manual, chiar de noi. Ne place să credem că fericirea pe care o simțim atunci când facem fustițe se transmite în sufletul celor care le comandă. 🙂

2. Cum se aprind beculetele?

Beculetele din fustita tip led sunt pe baza de baterii. Se pot aprinde si stinge cand vrei tu din butonul: On/Off

3. Pentru cine sunt fustitele?   

E simplu. Fustițele cu luminițe sunt despre fetițe, adolescente, femei si bebe, despre îndrăzneala pe care o avem fiecare dintre noi în inimă, despre dorința de a ne exprima și de a le capta privirile celor din jur. Despre a lăsa reacții de “WOW!” în urma noastră.

4. Cum se spala fustitele cu luminite?

Cum fustitele sunt facute manual, asa si trebuie sa fie spalate: cu multa grija(fasie cu fasie), fara sa atingem beculetele sau bateriile lor.

5. Din ce material sunt facute? 

Sunt lucrate manual din tulle cristal, la care adaugam luminite tip led, dar si o panglica cu ajutorul careia fustita se leaga in jurul taliei. 

6. Care sunt modalitatile de plata?

Am pus la dispozitia dumneavoastra 3 modalitati de plata: plata la curier, plata la ridicarea personala sau plata securizata cu cardul.

Plata la curier: platiti cand coletul ajunge la dumneavoastra.

Plata la ridicarea personala: asa este! oferim serviciu de ridicare personala, puteti veni oricand sa vedeti produsul inainte de a-l cumpara si platiti exact cand il cumparati la unul din vanzatorii nostri autorizati.

Plata securizata cu cardul: plata cu cardul este o metoda de care multa lume se sperie, insa noi oferim un serviciu securizat garantat de catre mobilpay, unul dintre cele mai folosite servicii din Romania pentru efectuarea platilor online. Puteti plati cu VISA sau MASTERCARD.

7. Este transportul gratuit?

BINEINTELES! Transportul este 100% gratuit pentru comenzile de peste si inclusiv 300 ron! De asemenea, in sectiunea contul meu puteti vedea detalii despre comanda dumneavoastra.

8. Cat timp dureaza livrarea?

In functie de zona in care sunteti, comanda ajunge la usa dumneavoastra in 2-3 zile lucratoare. Insa in perioadele foarte aglomerate precum 12-17 februarie poate dura 5-8 zile.

9. Care este procedura de retur?

Cumpărătorul are dreptul să notifice dorirea returnarii unui produs prin platforma, sectiunea contul meu, în scris, prin email, telefon  pe vânzător că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Solicitați telefonic returul printr-un apel la numărul 0752099799

Returnarea efectivă a produsului se poate face prin curierat rapid, cu condiția ca produsul să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile  și documentele care l-au însoțit).

În cazul în care sunteți pe teritoriul României, puteți să expediați returul doar prin firma de curierat Sameday, cu specificația pe colet : “Plata la expeditor”.

Contravaloarea mărfii returnate, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a renunța la cumpărare se va plăti prin virament bancar.

ÎNAPOI SUS